Wtedy to interaktywna agencja marketingowa przejmie takie zadania jak fachowa analiza seo strony lub audyt. Rozwijając omówione wyżej definicję można powiedzieć, że SEO jest procesem kompleksowej optymalizacji stron i witryn internetowych pod działania wszelkich wyszukiwarek internetowych. Jest to skrót od Search Engine Optimization. W skróc ie mówiąc jest to tak popularne w ostatnim czasie w sieci pozycjonowanie stron i witryn www. Z kolei SEM jest pojęciem odnoszącym się do szeregu działań promocyjnych i marketingowych, których misją jest wypromowanie danej witryny internetowej. Rozwinięciem skrótu jest Search Engine Reklama. O ile SEO można poświęcając własny czas prowadzić w sposób darmowy, o tyle SEM wymaga najczęściej nakładów finansowych. Przede wszystkim na kampanie reklamowe Google Ads a także FB Ads. Są to miejsca, w których najczęściej wykupuje się miejsca reklamowe i kreuje kampanie reklamowe. Oczywiście od skuteczności danej kampanii marketingowej będzie zależeć to, czy będzie ona skuteczna i rentowna, czy również nawet zupełnie inaczej. Identycznie zresztą jak wyniki w Google. Tutaj bardzo duże znaczenie na sukces ma pozycjonowanie stron firmowych, osobistych itd. Nic więc dziwnego, że znaczna przedsiębiorców i osób bez doświadczenia pragnie takie zadania zleci� � firmom zewnętrznym. Dla nich to głównie oszczędność i pieniędzy, ponieważ doświadczona agencja Google Adwords w tej samej chwili zajmie się wszystkim w najlepszy możliwy sposób.
Zobacz również: optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych